news-details
Նորություններ

Amazon-ը դարձել Է աշխարհի ամենաթանկ բրենդը

Amazon-ի արժեքը, որը վերջին տարիներին վերածվել Է «բրենդ-Էկոհամակարգի» եւ ընդլայնվել շուկայի նոր սեգմենտներում, մեկ տարում աճել Է մեկուկես անգամ՝ մինչեւ 315 միլիարդ դոլար: 2018 թվականին Amazon-ը ցուցակում երրորդն Էր:

Image result for amazon

Ռենքինգում երկրորդ հորիզոնականն այս տարի կրկին զբաղեցրել Է Apple-ը (309,5 միլիարդ դոլար), իսկ ահա Google-ն իջել Է երրորդ հորիզոնական (309 միլիարդ դոլար): Այնուհետեւ գալիս են Microsoft-ը, Visa-ն, Facebook-ը, Alibaba-ն: Ընդամենն այս տարվա ռենքինգում կա Չինաստանի 15 ընկերություն, 2019 թվականին ցուցակ են մտել Didi Chuxing տաքսու կանչի ծառայությունը եւ հեռախոսներ արտադրող Xiaomi-ն:


Related image

You can share this post!